Friday 18 May 2012

[Twitter|Video] Yonghwa is enjoying the break, missing fans a lot


오늘 티저는 잘 보셨나요? 주니엘과 함께하는 음악여행의 완결판도 공개될 예정이니까 다들 기대하세요 !ㅋㅋㅋ 그동안 이거 보면서 기다려주세요!ㅋㅋㅋ저는 요즘 단란한 휴가를 즐기고있습니다..풋…ㅋㅋ요즘날씨가좋군요~~^^ 여러분~~~!조만간빨리뵙고싶어요!!! ㅜㅠㅠ
[Trans] Have you seen the teaser today? A musical journey with Juniel has been completed, everyone please look forward to its official release! kkk In the meantime please watch this! kkk I’m enjoying my holidays for now.. :p kkk the weather is nice these days ~~^^ Everyone~~~! Can’t wait to see all of you soon!!! ㅠㅠ

 Source: @CNBLUE_4
Translated by: fizzy @ cnbluestorm

No comments:

Post a Comment