Sunday 24 June 2012

[Twitter|Photo|Trans] YongHwa the hardworking birthday boy

Source: CNBLUE Official twitter


@CNBLUE_4: Hi!This is JYH!ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋToday is my bday…ㅋㅋㅋThanks to you all I’m so happy on this bday!!!ㅋㅋㅋThank you once again!ㅋㅋㅋI love you all!I’m working harder for the new album please looking forward for it~~~
안녕하세요! 정용화에요!ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ오늘생일입니대이…ㅋㅋㅋ여러분덕분에너무행복한생일이에요!!!ㅋㅋㅋ다시한번감사드립니다!ㅋㅋㅋ여러분사랑해요! 앨범도열심히작업중이니기대하시라~~~

Credit & Translated by: Omonoona @cnbluestorm

No comments:

Post a Comment