Wednesday 6 June 2012

YongHwa and his muscular body

Source: CNBLUE Twitter
Credit & Translated by: RiceKwon @cnbluestorm


@CNBLUE_4: Everyone ~ kk After the fanmeeting I’ve been exercising hard! kkk been a long time since I shared my photo.. See you this week! Kkk I’m so excited.. kkkk everyone please give a lot of love and support for Juniel~ kkk hwaiting! See you soon!
@CNBLUE_4: 여러분~ㅋ팬미팅이후로도 열심히 운동하고 있답니다!ㅋㅋ오랜만에 제사진을…이번주에 뵙겠네요!ㅋㅋ설레이네요…ㅋㅋㅋ크크 여러분 주니엘도 많이 응원해주세요~ㅋㅋㅋ화이팅! 조만간뵈요!

No comments:

Post a Comment