Monday 3 December 2012

[Twitter+Photo] Yonghwa shares a photo with his “Twin”


@CNBLUE_4: Hello it’s me Yonghwa kk thehehe .. Jungshin did hair like mine.. indeed I’m your role model,kk we are preparing for concert now! kk Ah, it’s 2weeks away from concert! Ah we are nervous too.. Kkk hehe everyone be careful not to catch cold! Wear warm clothes !!!

@CNBLUE_4: 안녕하세요 용화입니당ㅋㅋ 데헷 .. 정신이가 제 머리를 했네요 .. 역시 너의 롤모델은 나구나„ ㅋㅋ저희는 지금 콘서트 연습중이에요! ㅋㅋ아 콘서트가 2주남았네요! 아 저희도 떨려요.. ㅋㅋㅋ헤헤 여러분 감기 조심하시구요! 따뜻하게 입고다니세요!!!

Source: @CNBLUE_4
Translated by: Fizzy @cnbluestorm
Credit : Camille @cnbluestorm

No comments:

Post a Comment