Sunday 23 December 2012

[Twitter|Photo|Trans] Yonghwa listens to Bruno Mars and reminisced Blue Night


credit: CNBLUESTORM
yonghwa-122212
@CNBLUE_4: Listened to Bruno Mars’ new songs..very admirable! ㅠㅋㅋ The songs are so good and I really like them a lot ㅠ ㅋㅋ Haha our concert ended not too long ago, I already miss it! Anyway our comeback will be on Jan 14!! Look forward to it!!!! Good night!! Ps, thehet (laughs),,
브루노마스의 새로운 곡들을 들으며 감탄을! ㅠㅋㅋ 노래 엄청 잘하고 노래가 엄청 좋네요ㅠ ㅋㅋ하하 콘서트 끝난지 얼마 되지도 않았는데, 그립네요! 그래도 1월 14일에 컴백하니깐 기대해주세요!!!! 기대기대!!! ㅋㅋㅋ 굿밤!!! Ps, 데헷,, http://yfrog.com/oba4cpzrj 
@CNBLUE_4: Ps. Ahh I forgot.. It’s me Yonghwa^^ㅋㅋㅋ
Ps. 아 깜빡.. 저 용화에요^^ㅋㅋㅋ

No comments:

Post a Comment